Naskicuj svoj návrh a môžeš byť súčasťou super projektu


Vyše dvoch týždňov trvá výzva, do ktorej sa môžu prihlásiť všetci z vás, ktorí vedia aspoň trochu kresliť a maľovať.

Autori najlepších návrhov budú mať možnosť svoje dielo nasprejovať na free plochu v rámci špeciálneho projektu. Zo samotnej realizácie netreba mať obavu. Postup ako na to sa dozvieš na mieste.

Artattack.sk a spoločnosť Samsung vyhlasujú výzvu s názvom „Smartfón v každodennom živote“ pre všetkých sprejerov a fanúšikov tohto umenia, ale aj všetkých, ktorých baví maľovanie.

Tvoj návrh má odzrkadliť, akým spôsobom ľudia používajú svoje smartfóny v bežnom živote. 50 najlepších návrhov, ktoré vyberie odborná porota zo Samsungu, príde do Bratislavy namaľovať na stenu, ktorá sa nachádza na vyhľadávanom mieste najmä cez leto. Názov miesta zatiaľ neprezradíme, ale je to „pecka“ 🙂

Potrebuješ kreatívny nápad a chuť tvoriť

Jediné, čo potrebuješ, je chuť tvoriť, kreatívny nápad, ktorým zhmotníš svoju predstavu a tiež musíš mať čas v sobotu 29. júna 2019, kedy premaľuješ svoju skicu na betónovú stenu.

Spreje na maľovanie dostaneš na mieste

S farbami si starosti robiť nemusíš. Súčasťou akcie bude aj krátka inštruktáž “ako na to”. Víťazi súťaže okrem farieb na maľovanie dostanú aj najnovší smartfón Samsung z radu Galaxy A

Výzva trvá od dnes do 20. júna 2019. Posledné návrhy, ktoré budú ešte akceptované a zaradené do hodnotenia, musia doraziť na email j.kurialova@samsung.com vo formáte JPG alebo PDF do 12:00 hod.

Do predmetu nezabudnite uviesť názov súťaže „Smartfón v každodennom živote“ a pripojte svoje meno, priezvisko a telefónne číslo, na ktorom vás zastihneme.

O výhre budeme informovať len víťazov výzvy prostredníctvom emailu.

Takže neváhaj, porozmýšľaj a naskicuj niečo kreatívne, čo bude spríjemňovať populárne miesto v Bratislave celé leto.

Možno to bude tvoj prvý krok a zaradíš sa tak do našej graffiti komunity. Skrátené pravidlá súťaže nájdeš tu.

Prečo výzva Smartfón v každodennom živote?

S blížiacim sa letom sa Samsung rozhodol osloviť Generáciu Z netradičnou formou a preto pripravil k najnovšiemu radu smartfónov kampaň NSGA – Nový Samsung Galaxy A. Prostredníctvom graffiti ich chce presvedčiť, aby trávili svoj voľný čas vonku a ideálne pri športovej aktivite a využili pri tom aj jeden zo smartfónov najnovšieho radu Galaxy A. Zároveň chce s graffiti skrášliť priestor, kde budú počas leta tráviť svoj voľný čas.

Páči sa vám tento článok? Odporučte ho svojim priateľom a známym. Nepáči sa vám tento článok? Odporučte ho svojim nepriateľom a neznámym.